wat dachten jullie wat.....

23 mei 2015 - Kato Gatzea, Griekenland

Wat een heerlijke camping, we zijn al twee keer naar een griekse avond geweest, hebben natuurlijk gedanst...
De tekst was niet zo moeilijk, la, la, lalalalalala..en de kans om een lekkere jonge malse griek te grijpen, laten we niet voorbij gaan...
Ook bijzonder, er zijn hier 5 jonge mensen op vakantie,stekeblind. Zitten wel in het hotel, maar zonder begeleiding. Gaan iedere dag naar het strand, af en toe drijven ze een beetje af in de zee, en moeten we ze terugbrengen naar de handdoeken op het strand, maar verder helemaal selfsupporting. Personeel van de camping gaat af en toe met ze mee naar een dorpje(over de rotsen) Respect! !
Maar......aan het strand waar wij zitten, is ook een camping, we gaan daar wel eens wat eten, en lieten vallen dat wij ook wel op zo'n plaatsje aan de zee zouden willen staan. Die plaatsen zijn allemaal gereserveerd, er zijn er maar 8. Wat dacht je,paar dagen later kwam de eigenaar vertellen dat hij een plekje had. Ondertussen hadden wij zelf bedacht om zondag te gaan rijden..
Dilemma, wat gaan we doen...spullen ingepakt, zo'n 100 meter gereden,pffff, campings grenzen aan elkaar, en ja hoor, we staan aan de zee. Zo bijzonder, vandaag is onze tweede dag, wakker worden op het strand en dan ontbijten en noem maar op, we slapen met de deur open, het geluid van die rollende golven....
Met Iet gaat het wat beter, ze is er nog niet helemaal, maar hier liggen op het strand is toch iets anders als thuis op de bank..
En we hebben toch maar geld opgenomen, Iet had gelezen dat 6 juni het cash geld in Griekenland op is.
En o jee, de hagelslag is op, wie komt er een paar zakjes brengen, de goedkoopste van de hoogvliet
Ondertussen al twee maanden onderweg.......

1. Saskia:
    24 mei 2015
    Lieve meiden!
    Wat een heerlijk verhaal en heerlijke foto's!!! Jullie krijgen door jullie charme en lieve vrolijkheid toch maar alles gedaan..........wat super!
    Iet, nog even verder opknappen, hopelijk gaat dat snel. En genieten met een grote G!!! dikke kus ♥☺♥
  2. Frank van Andel:
    25 mei 2015
    Hoi die Ietje, Karin en even zo trouwe metgezel Beppie,

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Aan de hand van de foto's kan ik mij een heel goede indruk maken van de gezelligheid. Echte sfeerfoto's.
    Wel een bof, twee van zulke fijne campings naast elkaar. En dat ze dan dat ze nog om jullie gunst "vechten" ook. Echt een Olympische gedachte hoor.

Grieks dansen met malse Grieken, maar eh.... het zijn toch wel echte kerels he ? Ik zie op de foto's alleen maar mannen met maillots, kousen met pluimen en rokjes aan !

Maar aan alles lees ik af dat jullie met het scala aan persoonlijke eigenschappen, in combinatie met de uitstraling van Bep, heel veel mogelijkheden geopend krijgen, die voor anderen gesloten blijven.

Nog een tip van mijn grootmoeder; als de hagelslag op is geldt het volgende recept;
    - Koop een reep chocolade naar keuze ( puur, melk, wit )
    - Neem of leen een keukenrasp.
    - Rasp de chocolade.
    Wellicht is deze home-made "geraspte chocolade" nog aangenamer dan die van Hoogvliet.

Je schrijft gemakkelijk dat jullie al twee maanden weg zijn, maar hoe denk je dat het voor ons, als achterblijvers voelt, dat lijken al twee seizoenen. Fijn hoor ( voor jullie, snik weeeeeh ).

In de hoop dat Ietje weer snel "de oude" is en dus jullie voor 100 % van de vakantie kunnen genieten, neem ik afscheid van jullie en wens jullie nog veel vakantieplezier toe. Geniet van het zeezicht, dat is nog eens wat anders dan Amersfoort aan de Eem.

Dikke kussen en een aai over Bep haar bol.

Frank.
  3. Lucie:
    25 mei 2015
    prachtige uitzichten!! .heel wat anders dan wat ik zie vanuit mijn tuintje. gelukkig gaat het wat beter met je Iet. Blijf lekker op dat fantastische plekje en herstel. Jullie hebben nog tijd zat. geniet ervan. o ja..die dolfijnen, al wat gezien?