"On the road again"

4 augustus 2015 - Callantsoog, Nederland

Twee weken thuis geweest, waarvan Iet 1 week bij Saskia. Zondag vertrokken naar Callantsoog en daar een camping gevonden, met dank aan Leo en Annie. De bedoeling is een rondje Nederland te gaan doen, maar dat ligt ook een beetje aan het weer.......
Zal af en toe een reisblog schrijven, waar we zoal verblijven.

1. Cecile:
    4 augustus 2015
    Heerlijk !! Het wordt deze week weer heerlijk weer dus genieten en zeker aan de kust ! Liefs
  2. Ellen Vermeulen:
    komt veel mooi weer aan, dus lekker genieten met z'n 3en, liefs
  3. Elly Sterenberg:
    4 augustus 2015
    Nederland is ook mooi, vooral met dit warme weer. Wij hebben zondag en maandag heerlijke fietstochten gemaakt. Zondag bij korte Hoef Ankerveen Vreeland en gisteren bij Bergen, heerlijk door de duinen. Dus er lekker weer op uit gaan en genieten.
  4. Deborah:
    4 augustus 2015
    Ohhh wat fijn. Geniet nog maar even van je avonturen en vrije tijd. Dikke knuff
  5. Frank van Andel:
    5 augustus 2015
    Ha die kilometervreters;
    Goed te lezen dat jullie weer op pad zijn. Het weer werkt volgens mij ( maar daar heb je niet veel aan ) weer aardig mee. De EURO's zijn hier nog op voldoende voorraad, dus daar geen angst voor en Griekse restaurants in voldoende mate aanwezig. Zeker in het niet al te ver van Callantsoog gelegen Den Helder of Alkmaar. Overigens alles is op korte afstand in vergelijking met hetgeen jullie gewend zijn. Heeeeeeeeeeeel veel plezier gewenst enneh, hoe is het met Iet haar zus ? Groeten en dikke kussen + de aai over de inmiddels naar ik aanneem weer behaarde bol van Bep !