"back home"

22 juli 2015 - Amersfoort, Nederland

Dinsdag vertrekken is niet gelukt...er was weer een hittegolf op komst, er waren kinder en bierfesten, we hadden een Indiaas restaurant ontdekt, en een hele straat met winkels, die we daarvoor niet hadden gezien......We hadden een jongen leren kennen,Gabriel, woonde in het revalidatiecentrum daar vlakbij, zat in een rolstoel, en die vroeg de laatste dag of wij hem in het water wilde helpen, nou daar gingen de 2 zuster klivia's...... Wat heerlijk voor hem, je zag hem helemaal ontspannen, en wat fijn om dat voor iemand te kunnen doen.
We hebben lang getwijfeld wat te doen, naar de tour de france, Gape hadden we uitgezocht, of in een rechte streep naar de westkust van Frankrijk........maar ik wilde naar mijn moedertje en Iet naar haar zus Saskia, die een hoornvliestransplantatie had ondergaan. Knoop doorgehakt, we gaan voor een week naar huis.
Dus zijn we zaterdag gaan rijden, vroeg op, 402 km gereden en gestopt in Hackenheim, bij een restaurant met een kinderboerderij waar we gratis konden staan. Dat waren weer hele andere geluiden die we hoorden, bokken, geiten, kippen, hanen, buffels, allemaal reuze interessant voor Bep. ..... En er was die avond ook een bruiloft, leuk om allemaal te zien. Daar gegeten en bijtijds naar bed om de volgende dag in 1 streep door te rijden (393 km) naar mijn moedertje. Wat heerlijk om weer bij haar te zijn, ze was zo vrolijk en ze herkende mij, daar was ik bang voor, dat ze mij na zolang niet meer zou herkennen. Daarna de camper bij Harry neergezet, die heerlijk voor ons had gekookt, de Fiat opgehaald en naar huis. Heerlijk, alles zo groot, zoveel ruimte, douchen, schoon bed, mmmm
De bedoeling is om een week thuis te blijven, en dan gaan we een rondje Nederland doen, we denken vanaf as maandag

1. Tineke:
    22 juli 2015
    Leuk rondje Nederland, bij ons is het vrij camperen
  2. Ellen Vermeulen:
    23 juli 2015
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, en geniet van een weekje nederland
  3. Anouk:
    24 juli 2015
    Lieverds! Wat heerlijk dat jullie weer in het land zijn. Fijn dat je moedertje je herkende Ka! En super lief dat jullie mijn moedertje zo goed verzorgd hebben gister. Tot snel en dikke zoenen!
  4. Frank van Andel:
    26 juli 2015
    Ha herintreders, Zelf net terug van vakantie doet het goed om te lezen dat jullie het óók naar je zin hebben in je eigen omgeving. Het was toch al met al een heel avontuur. Voor je eigen gemoedsrust en voor je moeder is het fijn om toch weer even bij je moeder te zijn en wat fijn dat ze je herkende Karin. Is Bep, ook nog gelukkig met de terugkeer in eigen land ? Kan zij ook weer normaal communiceren in de eigen taal. Hoe is het met de zus van Ietje vergaan met de oog-operatie ? Goed lieve meiden, het allerbeste gedurende jullie thuis zijn. En Nederland is ook mooi om je tijd te verpozen hoor. Groeten, kussen en de niet aflatende aai over de bol van Bep,