Isny am Allgau

12 juli 2015 - Isny im Allgäu, Duitsland

Inmiddels al weer een week hier, dit is echt bijkomen....lekkere plek in de schaduw,aan het water, tussen de wilde aardbeien,en in plaats van golven horen wij s' nachts kikkers.
Broodjesservice, iedere ochtend verse broodjes en voor Iet een pretzel, daar is ze helemaal wild van. En een restaurant, wat dachten jullie wat, met griekse uitbaters, dus buiten de zigeunerschnitzels om ook tzaziki, souvlaki, en griekse salade op de kaart. Toch nog een beetje Grieks. ...
En iedere dag zelf gebakken taarten, mmmm mmmm. Wij zeiden al tegen elkaar, volgens mij is de was gekrompen in de wasmachine, of zijn wij zo gegroeid???
En eindelijk weer eens winkelen in een echte stad. .... het is hier een gemengd publiek, er is een groot asielzoekerscentrum, een revalidatiekliniek en een psychiatrische instelling, tel daar wat bewoners en wat verdwaalde vakantiegangers bij op......jullie snappen, we hebben hele leuke contacten opgedaan
En voor degene die ons al niet konden voorstellen in bikini( wij zelf ook niet)..... het was hier ook schrikken voor iedereen. ..... zijn we overgegaan op de tankine ( ja Cecile)
Ook voor Beppie is het hier heerlijk, midden in het bos, afkoelen in het water, en ze raakt al gewend aan het winkelen, als wij een paskamer ingaan, gaat ze languit liggen, je ziet haar denken: kan wel even duren.....
Dinsdag gaan we weer rijden........

1. Anje Detmers:
    13 juli 2015
    Leuk al die verhalen, het is wel spannend geweest!
    Mooi dat jullie lekker bijgekomen zijn, welke kant gaan jullie morgen op?
    Veel plezier verder en goede reis!

\liefs,

Anje
  2. Ellen Vermeulen:
    13 juli 2015
    klinkt heerlijk relaxed, leuk grieks eten in duitsland, jullie hebben er al aardig wat km op zitten. zou ik wel willen zien: Beppie liggend voor de paskamer, benieuwd waar jullie morgen neerstrijken, tot lees weer. liefs
  3. Anouk:
    14 juli 2015
    Dag lieve snoetjes,

Misschien is het wel leuk om in Nederland een groot feest te geven en iedereen uit te nodigen die jullie tegen zijn gekomen. Misschien kunnen ze een band beginnen!

Fijne reis alvast en dikke smakzoenen!

Anouk