eindelijk......onderweg

26 maart 2015 - Arnhem, Nederland

Na de nodige hobbels, de fietsketting liep eraf ( heeft Harry voor ons gemaakt, onze held) auto schorsen lukte niet, 1 voorlamp kapot en een veligheidspal viel eraf, naar Rene gereden, die alles heeft gemaakt, ook een held, rijden we om 13.15 weg, op weg naar Duitsland

1. Harry:
    26 maart 2015
    Goedzo, dames. Op weg naar de zon en de vrijheid. Ik zoek jullie misschien op aan het eind van de zomer in Portugal. Ik ruil dan wel mijn Berlingo in voor een snelle reiswagen, wordt waarschijnlijk een BMW 328i Coupé of die Panda die hier in de buurt staat :)))))
  2. Yvette van hardeveld:
    26 maart 2015
    Fijn dat jullie vertrokken zijn meiden. En nu gaat het grote genieten beginnen.Hoop op lekker warm en zonnig weer.
  3. Elly Sterenberg:
    26 maart 2015
    Beter kleine probleempjes hier met je eigen helden dan onderweg. En leg al die vaktermen maar eens uit in Duits of Grieks. Fijne reis
  4. Ellen Vermeulen:
    26 maart 2015
    Op naar het mooie weer meiden
  5. Wilma:
    26 maart 2015
    Fietsketting? Jullie gingen toch niet met de fiets
    Gelukkig alles weer hersteld en op weg. Nu waarschijnlijk al op de eerste camping gearriveerd! Morgen verder naar???
  6. Frank van Andel:
    26 maart 2015
    Heerlijk moet het zijn , waar je al zo'n tijd mee bezig bent geweest in de voorbereiding. nu tot uitvoering brengen. Veel plezier. Lekker genieten. Dikke kussen voor jullie beiden
  7. Cecile:
    27 maart 2015
    Genieten ! Maar heerlijk !! Ik geniet mee!