Kroatië

30 maart 2015 - Novigrad, Kroatië

Hallo lieve allemaal
Het is waar, vanmorgen om 10.15 uit Slovenië vertrokken en wat dacht je wat, wederom tot onze stomme verbazing gaan we één uur later over prachtige bergpassen Kroatië in.
En zie foto, op deze waanzinnige mooie plek staan we. Zelfs als we op " het toilet" zitten hebben we uitzicht op de zee. Jammer dat ons snoer voor stroom zo'n 20 meter te kort was, maar al onze vrouwelijke charmes in de strijd gegooid en voila, zelfs op deze plek hebben we nu stroom.
Voorlopig gaan we eerst eens bijkomen van de lange reis, we zijn aardig gammel.
En Karin haar beltegoed is op, kan even niet appen totdat er weer wifi is.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pieter & Wilma:
    30 maart 2015
    Zo wat vlot gedaan zeg heerlijk nu lekker bijkomen zo te zien op de foto is het weer heerlijk.
    Karig moet haar abonnement omzetten
  2. Saskia:
    30 maart 2015
    Heerlijk: plassen met uitzicht op zee!!!
    Ziet er geweldig uit, ga maar lekker een paar daagjes relaxen hier......voor een zwempartij is het nog nog te koud, maar pootje baden??? Zeker voor Bep!
    Jullie zijn goed bezig met de vrouwelijke charmes, die heb je tenslotte niet voor niets gekregen!!! Womanpowerrrrrrr...
    Dikke kus!!! xxx
  3. René:
    30 maart 2015
    En nou maar hopen dat de rest van de reis ook zo voorspoedig loopt. Veel plezier.
  4. Cecile:
    30 maart 2015
    Heerlijk dat alles goed verloopt ! Ik denk elke dag aan je als ik de heerlijke cremetjes op mijn gezicht smeer nog bedankt Karin ! Gaan jullie lekker genieten ! Heel veel liefs !!
  5. Harry:
    30 maart 2015
    Wat gaan jullie toch snel. Straks zijn jullie eind Mei weer thuis !!!

Gauw weer gaan appen. Niks dringends bij de post, maar ik wil een nieuw filmpje voor mijn tante Door !!
  6. Anouk:
    31 maart 2015
    Jaaaaaaa! Kroatië! Heerlijk land. Hebben ze daar in het voorjaar wel kleren aan overigens?