bijna in Oostenrijk

28 maart 2015 - Übersee, Duitsland

Vandaag een pittig stuk gereden, we staan 30 km voor de Oostenrijkse grens. Op een prachtige plek, zie foto's
Toen we de eerste bergen zagen werd Ietje emotioneel, maar het kan ook heel goed van ellende zijn omdat ik gewoon the sound of music moest zingen
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvette van hardeveld:
    29 maart 2015
    Jullie rijden lekker door hoor. geniet ervan!
  2. Anouk:
    29 maart 2015
    Ahhhhhh lieve snoetjes! Ik hoop dat jullie genoeg tissues mee hebben genomen. Ka kan er meestal ook wat van :-). Ik ga jullie lekker volgen! Kusjes
  3. Saskia:
    30 maart 2015
    Lieve schatten!!! Ik had er geen idee van dat jullie al zoveel op jullie blog hadden geschreven; heb er helemaal geen melding over ontvangen... Ik ga me nog maar eens aanmelden, want dat is dus niet helemaal goed gegaan!
    Anyway, jullie zitten nu al in Slovenië en alles is tot dusver (with a little help from your friends) goed gegaan. Wat heerlijk!!! En nu dus zalig genieten van (goedkoop) uit eten met zelfgemaakte wijn en schnapps: Prosit (of hoe zeggen ze dat in het Sloveens???)
    Op naar Kroatië en nog meer avonturen waar wij gelukkig van mogen meegenieten!!! Veel liefs, een dikke kus en een aai voor Bep xxx