eerste hulp bij camperen...

28 maart 2015 - Marktheidenfeld, Duitsland

Heerlijk gegeten... We zijn echt erg blond met het aanmaken van de koelkast/kachel op gas...knopje links aan/uit? Knipperende lampjes???? Aaaahhhhhhhh... Wat zijn we zonder Renee Snijders van de camper opslag... Na wat apjes met foto's belt hij ons op in Duitsland om stap voor stap uit te leggen wat we moeten doen... wat een schat!!!! Tijd voor een spelletje Yahtzee en dan....plat!!! Bedankt voor al jullie support...

1. Frank van Andel:
    28 maart 2015
    Nu Ietje en Karin, het echte "survivallen" en het buitenleven is begonnen. Als je over lange tijd weer thuis bent, ben je zo door de wol geverfd, dat je een helpdesk voor camper-reizigers kan beginnen. Ach en de kachel heb je niet nodig, als je al warm wordt van de gedachte dat je hem weer aan moet steken. De koelkast is wel makkelijk bij het hoofd koel houden. Veel plezier en denk aan de klok, die gaat vannacht één uur meer vooruit dan de andere nachten. Lekker lange avonden, gezellig met een wijntje !
  2. Wilma:
    28 maart 2015
    Oh die jo karin je had het ook stap voor stap op moeten schrijven bij het proefdraaien net zoals je deed met het werken met de computer op het werk ☺️
    Werk???? Wat is dat haha wat een heerlijk gevoel he dat je voorlopig niet werkt buiten de afwas etc op de camping.
    Ben benieuwd waar vandaag uitkomen.
    Zijn de camping over het algemeen al we open.
  3. Elly Sterenberg:
    28 maart 2015
    Je maakt wat mee zo. En nog wel een weekendje proef gedraaid. Toen ging het kacheltje vanzelf aan. Ben benieuwd naar al jullie leuke mooie en uitdagende momenten.
  4. Ellen Vermeulen:
    blonds have more fun
  5. Annie. Leo:
    28 maart 2015
    Hallo meisjes. kalm blijven en alles komt goed.Lekker hoor ,de zon tegemoet.Leuk om op deze manier met jullie mee te reizen.
    Wij wensen jullie een heel fijne tijd toe, 6 maanden genieten. HEERLIJK!!!!!!
    Kus Kus.van ons
  6. Cecile:
    28 maart 2015
    Lief zijn sommige mannen hè die geduld kunnen opbrengen om zoiets uit te leggen ! Geniet van jullie avonturen !
  7. Camper snijders:
    Succes Toppers