een hele goede vrijdag....

3 april 2015 - Novigrad, Kroatië

We hebben besloten om hier te blijven tot dinsdag omdat het Pasen is en omdat wij verwachte dat het erg druk zou zijn onderweg en op alle campings. En we hebben hier zo'n mooi plekkie.
En druk werd het....vannacht stonden wij helemaal ingesloten door andere campers maar die zijn gelukkig vandaag weer vertrokken.
Tot nu toen zijn wij de enige Nederlanders, verder veel Italianen, Polen, Slovenen, Duitsers en Oostenrijkers.
En hele mooie Eros Ramazotti vlakbij, toen ook zijn stroomsnoer te kort was (dus wij zijn niet de enige) was Iet er als de kippen bij om hem die van ons aan te bieden.....chao bello
Vandaag hebben wij tot half vijf in het zonnetje kunnen zitten en onze luifel uit kunnen proberen, die is toch mooi blauw...
Vanaf hier wensen wij jullie allemaal een fijn paasweekend♡
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ted:
    3 april 2015
    Klinkt goed dames! Geniet!
  2. Mo:
    4 april 2015
    Zo Karin, je hebt het bloggen helemaal onder de knie! Je hebt al meer verhalen gepost dan ik in 3 weken! En de foto's erbij is ook geen probleem, zie ik! Jullie luieren wat af, zo te zien (jaloers), zelfs Beppie. Wat vindt ze ervan de hele dag zo onderweg te zijn? Gaan jullie nog naar de Plitvice meren? Moet heel mooi zijn, je bent in de buurt.....Een zaaaaaalig pasen toegewenst!! (Kennen ze in Kroatië ook paaseitjes?????)
  3. Frank van Andel:
    4 april 2015
    Wat een leuk bericht ! Fijn dat jullie je zo amuseren en goede keus toch om de Paasdagen nog te blijven "hangen". Omdat jullie al wat langer gast zijn op deze camping, wordt je al snel vraagbaak. Even een kleine opmerking over die mooie Eros Ramazotti; Het kan best zo zijn dat hij een langere stroomkabel bij hem heeft, maar om in contact te komen met jullie gebruikt hij een net even te korte kabel. Koffie en gezellige aanspraak gegarandeerd. ( dit is een grapje hoor, anders slapen jullie vannacht wellicht niet rustig ). Ik zeg maar zo beter een te kort snoer, dan een te kort lontje ! Ahum ! Goed lieve Ietje, Karin fijne Paasdagen, de groeten en kussen voor jullie en voor Beppie een aai over de bol.
  4. Pieter & Wilma:
    Wat een gezellig verhaaltje weer. Heeft Eros als Dank gezongen voor jullie
  5. Tineke:
    7 april 2015
    Net jullie verhalen gelezen, ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de volgende verhalen. Liefs Tineke