Kato Gatzea

13 mei 2015 - Kato Gatzea, Griekenland

Mooie grote plek op de camping, alles uitgepakt, en na al dat gereis, lekker uit eten. We keken elkaar eens aan en hadden alle twee zoiets van,willen we hier wel blijven??? Het was een beetje verpauperd, heleboel vaste plekken, en daar zaten enorme ijzeren stellages omheen gebouwd met doek, oude caravans, veel Serven en Bulgaren. Voelde niet goed. Dus de volgende ochtend, wekker op 8 uur gezet, alles weer ingepakt, ja, ja het leven van een camperaar gaat niet over rozen en wederom, gaan met die banaan....
Nederlanders die gelijk met ons aankwamen, waren helemaal enthousiast over camping Sikia, dus daar heen gereden,131 km lager en inderdaad, we staan aan een baai en het is werkelijk wonderschoon. Er schijnen dolfijnen te zwemmen, laat maar komen, zou ik zo zeggen....
En we vallen met onze neus in de boter, er is een Griekse avond met live muziek.
Even voor Ellen, we betalen zo rond de 1.20 voor een liter diesel en een foto van Iet komt eraan en voor Monique, die Griekse saté heet souvlaki en de groeten aan Frank zijn doorgegeven!

1. Ellen Vermeulen:
    13 mei 2015
    dat laatste klinkt super, ben benieuwd of jullie dolfijnen gaan zien, fototoestel paraat houden. gisteren beetje grieks gegeten, kip spies, salade van ui, feta en tomaat, en aardappeltjes gebakken er bij en tzatziki
  2. Cecile:
    13 mei 2015
    Geweldig julie avonturen ik begin gewoon een beetje jaloers op jullie te worden , maar blijven jullie maar lekker genieten ! Heel veel liefs
  3. Theo en Hennie:
    13 mei 2015
    Fijn dat jullie nu zo´n mooie plek hebben gevonden. ´t Is fff rijden maar dan heb je ook wat. En wie weet morgenvroeg ontbijten met uitzicht op de dolfijnen. We hebben erg gelachen om de foto met de groene haardroogkap met hengsels. Stelletje mutsen.
    Wie was dat bruine mens op die fiets. Z e leek op Karin, maar zo bruin en zo sportief, hihi de Griekse zon doet je goed. En Beppie die leert luisteren, niet te geloven allemaal. Een dikke knuffel van Theo en Hennie
  4. Frank van Andel:
    Ha, die Camperkanjers,

Bedankt weer voor jullie bericht,

Hoe heerlijk kan het zijn, aankomen op een multiculturele camping waar veel vaste plaatsen zijn. Nee dat is niets voor zo'n dynamisch duo als jullie. Dat zou alleen maar rust geven.

Die willen een camping, waar het allemaal losse plaatsen zijn, dan blijf je werken, telkens je plaats achterna.
    Herman Berkien heeft het om diezelfde reden jaren geleden het liedje geschreven: "Waar is toch mijn caravan" ( wat ik jullie onlangs heb toegezonden ).

Nee, lieve Ietje en Karin, zo'n "Moe Flodder " camping hebben we als kampeerders allemaal wel eens aangedaan en daar wil je als vakantieganger niet verblijven.
    Op zo'n plek waar je, zoals een Amsterdammer zegt; " Niet eens je hond wilt laten dekken" moet je hoogstens één nacht doorbrengen en dan meteen weer vertrekken.

Doe je dat niet, is de kans groot dat het meteen je laatste kampeervakantie is en bij thuiskomst je kampeermiddel inclusief volledige inventaris op Marktplaats aanbiedt.

Ook heel bijzonder zo'n Griekse avond in Griekenland, tot voor kort had ik het idee dat iedere avond in Griekenland een Griekse avond was. Ik leer toch een hoop van jullie ! Bedankt hoor !

Ter afsluiting van dit bericht wens ik jullie een goed verblijf toe, met veel zwemplezier en pas op voor de haai in de baai. Er zijn haaien die bij de feestwinkel een dolfijnen- rugvin en masker aanschaffen, waardoor ze bijna niet van een echte dolfijn zijn te onderscheiden. Weest op u hoede !

Dikke vakantiekussen van op afstand,

Frank
  5. Saskia:
    14 mei 2015
    Lieve meiden, wat een heerlijk verhaal weer! Goed dat jullie je intuïtie volgen en weggaan als het ergens niet goed voelt.
    Dan nog maar ff 131 km. rijden en dan aankomen bij een dolfijnenbaai......Ik ga nu wel echt goed opletten als jullie een dolfijnenfoto plaatsen, voor hetzelfde geld is het weer een boei vermomd als flipper...
    Hebben jullie op de Griekse avond de sirtaki gedanst met een paar mooie Grieken?
    Geniet lekker verder van al het mooie en warme dat Griekenland te bieden heeft, en natuurlijk van elkaar en Beppie! XXX
  6. Pieter & Wilma:
    14 mei 2015
    Weer en heerlijk verhaal. Verstandig om niet op de camping te blijven voor je het weet heb je geen heerlijke luie stoelen meer en zit je op de grond. Heben wij in het oude Tsjechie mee gemaakt zelfs uit de tent gestolen. jullie hebben wel een waakhond maar toch. Geniet er nog lekker van
  7. Elly Sterenberg:
    14 mei 2015
    Wat maken jullie toch veel mee, en jullie zijn nog niet eens op de helft. Het blijft op afstand mee genieten van jullie verhalen.
  8. Ingrid:
    15 mei 2015
    Lieve avonturiers wat n heerlijke verhalen om te lezen. Ik zie jullie hele reis en avonturen voor me Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken; ben af en toe beetje jaloers Blijf genieten zou ik zo zeggen!
    Liefs Wim & Ingrid
  9. Anje Detmers:
    16 mei 2015
    Lieve Iet en Karin,
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, als het even niet naar wens verloopt is er altijd wel iemand die jullie komt helpen of een goede tip heeft! Dat is het leuke van reizen!
    Ga zo door en geniet! Reis vanwege de verhalen lekker met jullie mee!

liefs,
    Anje
  10. Lucie:
    17 mei 2015
    Prachtige verhalen. Wat een avontuur. John en ik zijn pas geleden jullie nagereisd. Tot aan Marktheidenfeld, daarna moesten we helaas weer terug, met de gewone auto, maar tijdens de reis veel gefantaseerd, dat we met een camper waren. wat een rust zou dat geven, Ik geniet met jullie mee en eens wordt onze droom, veroorzaakt door jullie, ook onze waarheid. het lijkt me fantastisch. Blijf lekker door schrijven, en ik ben ook naar de dolfijnen, of verkleedde boeien...Liefs...en heel veel succes, plezier en rust tijdens jullie reis. Lucie