Okrug Gornji

25 april 2015 - Okrug Gornji, Kroatië

Dag lieve allemaal.
We zijn nog 4 dagen in Pakostane gebleven, op een gegeven moment stonden we nog maar alleen op de camping, heerlijk rustig. Met een ontzettende mooie eigenaar, die er iedere dag was. Met zijn vader zijn we naar zijn huis geweest, leuk om te zien hoe zij leven en met verse citroenen uit eigen tuin weer vertrokken. Het plaatsje zelf was nog een beetje in winterslaap, en achter gebleven, toen we ergens op het terras zaten en naar het toilet moesten, vonden wij daar een gat in de vloer. ...Dat het nog bestaat.
Vanmorgen vertrokken, het was bewolkt, dus een mooie dag om te reizen,zo'n 100 km gezakt, via menige bergpas, haarspeldbochten, de weg is dan al smal en dan komt er nog eens een bord wegversmalling en komt er aan de andere kant een bus aan......Iet helemaal in haar element.
De camping die we hadden uitgezocht was giga groot, 3000 plaatsen, niets voor ons, de tweede camping was te duur, en 3 x is scheepsrecht, de derde vonden we in Okrug Gornji. Weer een prachtige plaats aan het water, we kunnen vanuit de camper zo de hengel uitgooien en als we in de camper zitten zien we alleen maar water en is het alsof we varen.....
Vanmiddag ergens wat gegeten en erna op het strand gezeten ala Shirley Valentine
Tot schrijfs maar weer....

1. Ellen Vermeulen:
    25 april 2015
    wat genieten jullie toch, dat wordt een ervaring om nooit te vergeten
  2. Cecile:
    25 april 2015
    Wat een belevenis ! Niet teveel naar mooie eigenaren kijken hè en lekker verse citroenen genieten jullie maar lekker heel veel liefs !!
  3. Wil:
    26 april 2015
    fijn dat jullie genieten gat in de grond verse citroenen mooie eigenaar de groeten van me moeder
  4. Lucie:
    26 april 2015
    Ik blijf jaloers zijn, ondanks een gat in de grond maar dankzij verse citroenen direct van de boom...smaak is vast beter dan die van de AH. De reis van jullie leven!!! liefs
  5. Saskia:
    26 april 2015
    Jullie zijn op reis al heel wat mooie mannen tegengekomen hè, bofkonten! En superleuk om met de vader mee naar huis te gaan, en dat eens te bekijken. Verse citroenen toe, geweldig!
    Zo'n gat in de grond heeft ook wel wat toch? Hoef je tenminste niet schoon te maken ;-)
    Jullie staan weer op een idyllisch plekje; wat heerlijk dat gevoel van vrijheid om te gaan of te blijven......
    Enjoy, ik geniet van jullie verhalen en foto's!!! XXX
  6. Toos te Boekhorst:
    26 april 2015
    Hallo leuk om jullie te volgen Volgens mij hebben jullie het super daar. Groetjes Toos
  7. Frank van Andel:
    Lieve Globetrotters,

Ik schrijf dit nadat ik hedenavond eerste voorzichtige schreden heb gezet op de ontluikende Vrijmarkt. De temperatuur was hier inmiddels maatje pink geworden. Zielig voor de kinderen die nu eens later naar bed mogen omdat Pa en Moe vinden dat ze wat speelgoed moeten verkopen. De crisis vindt je duidelijk terug aan de hand van het aangebodene. Voornamelijk kleding wat er ligt te wachten op een nieuwe eigenaar. De meeste kleding is dan ook nog eens derde of vierde hands. " Luxe " zaken worden niet meer verkocht, omdat de mensen al blij zijn dat ze dat bezitten. Maar nu even een reactie op het reisverslag wat er weer gelikt uit zag. Weer een mooie man ontmoet. Moet ik daar nu ook nog jaloers om worden naast de toch al groeiende jaloezie op jullie geweldige vakantie. Jullie schrijven dat het bewolkt was bij vertrek van die camping. Ik vraag me af of dat werkelijk het geval was, of dat er een wolk over jullie hart werd getrokken, dat je de adonis moest verlaten. En wat die behoefte doen in een gat betreft, ik denk dan maar zo; " beter een gat in de grond dan een gat in jullie vakantiebegroting ". Een camping met 3000 plaatsen, zijn jullie voorbijgereden, stom...stom...hoeveel mooie mannen hebben jullie daarmee "voorbij laten gaan " ? Hoe dan ook blijf genieten, want dat doen jullie hartstikke goed hoor ! Groeten en kussen en een aai over de bol van Beppie.
  8. Saskia:
    27 april 2015
    Ik moet even kwijt dat ik ook erg geniet van de reacties van Frank, superleuk en zoveel humor! XXX